Třístranný sklápěč ZASLAW D-762-14 XL
D-762-14 Long největší z návěsu ve výrobním programu společnosti Zaslaw. Jde o moderní návěs, kde základní šasi stroje je dostatečně robustní a vychází z kamionové konstrukce. Nově navržená korba má odnímatelné sloupky, a v provedení long je znatelně prodloužená. Moderní bočnice vlastní výroby Zaslaw s laserovým svařováním jsou zárukou kvality. Dokonalá těsnost vozu, výtečná průchodnost a stabilita i v nejtěžších terénech je vlastně samozřejmostí u všech vozů Zaslaw.
Model D 762 14 Long patří ve své třídě zpracováním, moderní konstrukcí korby, robustním podvozkem, ale také poměrem cena a užitná hodnota ke špičce ve své třídě.
Technické údaje
Celková hmotnost | 19.000 kg |
Hmotnost návěsu | 5.000 kg |
Maximální zatížení | 14.000 kg |
Celkové rozměry (délka x šířka x výška) | 7243 x 2550 x 3050 mm |
Vnitřní rozměry korby (délka x šířka) | 5200 x 2420 mm |
Výška bočnic | 800 + 800 mm |
Výška nakládací hrany (při standardních pneu) | 1.390 mm |
Objem korby | 20,5 m3 |
Rozchod | 1.800 mm |
Průměr nápravy | 100 mm |
Maximální zatížení oje | 1.900 kg |
Povolená rychlost | 40 km/hod |
Pneu | 385/65 R 22.5 NW |
Brzdy | dvouokruhové pneumatické |
Okénko na obilí | 390 x 290 mm |
Hydraulický zvedací závěs | 4 (90/105/120/140 mm) |
Délka zdvihu | 2.000 mm |
Sklopný úhel (boční / zadní) | 45° / 45° |
Požadované množství oleje | 25,2 l |
Doporučená velikost traktoru | > 68 kW/ 92 koní |
Rám
Robustní rám vyrobený z I profilů stejná technologie jako na nákladních vozech. Rám je vyroben bez spojů, umožní částečné prohnutí, ale vždy se vrátí do původního tvaru. Stroj je možné dodat jak v pozinkovaném rámu tak v lakovaném. Nápravy mají parabolické pružiny a klasický, horní závěs, oko Ø 40 mm, mechanická parkovací noha, zadní závěs pro připojení dalšího vozu (včetně přípravy pro brzdy). Odpružení oje.
Nápravy
Robustní nápravy FAD, 10 šroubů na kolo, rozchod 1800 mm, rozvor 1200 mm, max. zatížení 10500 kg/náprava, brzdy 406 x 120 mm, max zatížení brzd 11800 kg/náprava.
Brzdy
Dvouokruhové vzduchové brzdy a ABL regulátorem na všech čtyřech kolech, příprava pro připojení druhého vleku (kompletní okruh + zadní rychlospojky), samostatní parkovací brzda.
Sklápěcí mechanismus
Sklápěcí mechanismus pomocí kulového čepu, 4 stupňová chromovaná pístnice, s automatickým zastavením vyklápění, zadní hydraulické přípojky pro připojení druhého vleku.
Korba
5 mm tlustá spodní deska, vyjímatelné rohové sloupky, bočnice a nástavby bočnic z 2,5 mm plechu, možnost spodního i horního otvírání, bočnic, boční podpůrné pružiny pro snadný zdvih bočnice, centrální otvírání/zavírání (vpravo-vlevo-vzadu), otvírání okénka na obilí pomocí páky, snadný přístup do korby pomocí žebříku (splňuje bezpečnostní podmínky UVV), blatníky a osvětlení pro rychlost 40 km/hod.
Cena
CENÍKOVÁ CENA | 745.000,- Kč bez DPH |
PRODEJNÍ CENA | 698.000,- Kč bez DPH |
IHNED K ODBĚRU |
Příslušenství
- pracovní plošiny,
- plachtu,
- hydraulické otvírání levé strany bočnic,
- pasivně odpruženou oj na silentbloku.
Fotogalerie