Náplň práce:

  • Administrativní podpora vedení společnosti
  • Objednávky kancelářských potřeb
  • Zajišťování občerstvení při jednání
  • Zajišťování zápisů z porad vedení společnosti
  • Zajišťování, evidence a následná distribuce firemního ošacení
  • Zajištění předávacích protokolů a vybavení novým nástupům
  • Organizace a správa kalendáře v jednací místnosti
  • Komunikace s úřady
  • Kontrola a evidence lékařských prohlídek a školení zaměstnanců

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Pečlivost, systematičnost, smysl pro pořádek
  • Profesionální vystupování
  • Znalost práce na PC – MS Office
  • Základní znalost obchodní korespondence
  • Komunikační a organizační dovednosti, včetně psaného projevu
  • Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • řidičský průkaz sk. B
  • mírně pokročilá AJ

Zaměstnanecké výhody, benefity:

  • zázemí stabilní a úspěšné české společnosti s více jak 25 letou historií
  • příjemné pracovní prostředí v úspěšné české firmě
  • notebook, telefon, stravenky
  • nástup možný ihned
  • místo výkonu práce: Soběslav

Napište nám

Přejete si nezávaznou schůzku nebo více informací o našich službách a technologiích?

Kliknutím na níže uvedený odkaz "Odeslat", v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. v platném znění výslovně souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím společnosti AGRO-partner s.r.o. Tyto údaje poskytuji společnosti AGRO-partner s.r.o., jako správci osobních údajů či jako jeho zmocněnému zástupci, výhradně za účelem poskytnutí informací, nejdéle na tři roky od jejich zaslání.

* Tyto položky jsou povinné
Odesláním emailu vyjadřujete souhlas se zařazením do interní databáze firmy AGRO-partner s.r.o.