Datum zveřejnění: 25.05.2016
V pondělí 23.5. 2016 se přes západní území Čech prohnala bouře a nejen robotáře vyhnala k restartu dojicích automatů.

Těm šťastným se blesky vyhnuly a výpadek proudu trval zhruba hodinu. Těm ostatním zlikvidovaly elektrické výboje hardware. Měli jsme jedinečnou příležitost dokázat, že naše servisní podpora není jen věta hozená do větru.

Co dělá náš servis opravdu servisem je rychlost, zkušenost a empatie k poškozenému farmáři.

Konkrétně na farmě v Sousedovicích u Strakonic (vlastní 4 x Lely Astronauty A2) vypadlo odpoledne hned několik hardwarových prvků - počítač, VCPC a Combox. Servisní technik vyrazil neprodleně na základnu do Soběslavi, kde bez problému nafasoval náhradní díly do téměř 12 let starých robotů. Při návratu přepnul automaty na lokální dojení a po osmé hodině večer roboty opět šlapaly. Druhý den ráno naši kluci ještě vyměnili spálené komponenty a nahráli potřebné programové vybavení. IT servis zatím vložil jeden ze dvou harddisků do funkčního počítače bez jakékoli ztráty dat. Během dopoledne se synchronizovaly databáze, systém se pospojoval a do oběda druhého dne byl opět na 100 % v provozu. Tomu říkáme SERVIS.

Teprve zátěžová situace ukáže, jak je dobré mít sehraný tým, servisní zázemí a sklad náhradních dílů doma v Čechách! Některé firmy mají v servisní smlouvě klidně uvedeno, že pokud není robot schopen dojení, musí si farmář podojit krávy ručně… Inu, každý dělá, co umí.

Jsme hrdí, že náš tým šlape nejen v dobrých časech, ale i v krizi jak hodinky a dokážeme být skutečnými partnery, když to farmáři nejvíce potřebují.

Tým AGRO-partner
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace